Förvrängd uppfattning

Gårdagen var, som känt, ett helvete. Jag försöker vara rolig, styra upp något kul, och allt slutar i ett stort invärtes kaos. När ska jag lära mig att jag inte är ägnad att vara en social filur? Men 10 lösgodisar och 3 muffins (inga bautastora nu alltså, utan lite lagom mitt emellan sådär), det kan man väl normalt äta på en kväll? Eller? Min budget för kvällen låg på 600 kcal. Med allt fett och socker känns det som om jag landade på minst 1500. Hurra.
 
Har precis kommit hem från 6 km morgonprom med stallrutiner + 8 km jogg samt en kort simtur. Jag har inte riktigt bestämt mig än gällande maten. Idag är egentligen inte den ultimata dagen att fasta på då jag inte har tid för hög puls, yrsel och hjärtklappning imorgon. Vi vet ju hur jag mår dagen efter.. Just nu känns det ändå lugnt och något matintag har det ännu inte blivit. Kanske blir det lunch och middag, kanske bara middag, kanske inget alls. Vi får se. Nu blir det i alla fall sola.
 
Lite thinspo piggar alltid upp - Jag kan också, jag kan också, jag kan också!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Skinspiration

Nothing tastes as good as skinny feels.

RSS 2.0