Ett sär plockar bär

Kände mig full av energi imorse och hade viljan att utnyttja det soliga vädret. Istället för att direkt gå tillbaka till sängen efter morgonpromen så tog jag istället med mig hund och bunke ut i skogen. 4 timmar senare hade jag smusslat ihop 1,2 liter blåbär och smultron. Bärplock var en otroligt bra sysselsättning för hela förmiddagen + att jag nu har lyxig superfrukost i en vecka framöver! Superbär är vad det är!
 
Lunch blev dock tonfiskröra med lite sallad till. Nu ska jag sova ett par timmar innan det blir dags för prom, övningskörning och till sist någon form av kvällsträning. Godnatt, eller något.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Skinspiration

Nothing tastes as good as skinny feels.

RSS 2.0