Ett löfte är ett löfte

Fasta jag sa, fasta det va'. Magen har stått tom hela dagen, känns ändå bra efter gårdagens lilla frosseri samt att det trots allt var en vecka sedan sist. Imorgon ska jag unna och njuta, men inte frossa! Yoghurt med äpple och banan och ev. ett stekt ägg väntar vid frukostbordet. Till lunch har jag att välja på både kycklingklubbor, tacos, panerad fisk eller tonfiskröra. Har t.o.m lite keso att kunna ta till mellanmål om jag känner för det. Om jag är hungrig? Ohja. Har redan hunnit drömt om glass. Förstå att få sitta på en parkbänk en solig julidag med antingen en bägare kulglass eller bara en klassisk magnum almond. Ååh. Nu blir det några timmars sömn innan jag äntligen ska få förvandla mina frukostfantasier till verklighet.
 
Bara för att jag har upptäckt att det inte alls är krångligt att infoga bilder via Ipaden, hihi.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Skinspiration

Nothing tastes as good as skinny feels.

RSS 2.0