Distrahera tankarna

Var som vanligt ute på morgonprom, men idag släpade jag benen efter mig. Kände mig trött och svag, kanske berodde det på dålig nattsömn och att jag inte lyckades somna förens fram mot 3 inatt. Har hela morgon haft en gnagande känsla att detta kommer att bli en ätardag. Lite oroligt med tanke på att jag redan ätit frukost för 340 kcal. Tanken att småplocka ur kylskåpet försvann dock lite när pappa kom med önskemålet att få plocka med sig mig ut för att övningsköra och nervositeten har tagit över ätsuget en aning. Det var så länge sedan jag var ute på vägarna, men i eftermiddag blir det iaf autoväxel tack och lov. Övningskörning är bra, det håller tankarna borta från mat för en stund.
 
Nu ska jag gosa ner mig i sängen och bläddra vidare bland alla bloggar. Det är så roligt att jag måste säga en sak som jag absolut inte skulle ha sagt för ett halvår sedan - det känns underbart att spendera en dag med näst intill inga måsten!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Skinspiration

Nothing tastes as good as skinny feels.

RSS 2.0