Det värsta med att vara sådan

Klockan visade 19.35 och jag låg i sängen och hade precis bläddrat klart blandat klart bland alla bloggar. Tanken var att jag skulle ut och springa, men istället somnade jag.
 
Dagens matintag har bestått av frukost och där efter;
2 bananer
100 g kallrökt lax
1 sportknäcke
1/3 avokado
2 msk turkisk yoghurt
 
Sammanfattningsvis säger jag bara fett, fett, fett och kolisar, kolisar, kolisar. Trots dagens matintag på 900 kcal så känner jag mig smalare än på länge ikväll. Kan iofs bero på att jag faktiskt gått ner i vikt, vilket jag märkte idag när jag drog på mig ett par shorts som för 2-3 veckor satt riktigt tight och nu till och med var lite för stora. Helst skulle jag vilja stanna inne och gå tillbaka till drömmarnas värld, men tanken på allt fett, alla kolisar och det faktum att dagens resultat just nu ligger på +450 gör att en del av mig skriker att jag måste ut och springa. Beslutsångest. Ååh.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Skinspiration

Nothing tastes as good as skinny feels.

RSS 2.0