Det är rätt bra trots allt

Dagens dagens är tyvärr för stor och fet för att få plats i ett inlägg. Skämt åsido, men ni vet redan vad jag har ätit.
 
För att få till lite uttag så trotsade jag min protesterande hals och gav mig ut på en springtur. Den resulterade i 12,5 km varav ca 3,5 km avverkades som promenad. Det var lite trögt, men det gick. De envisa, jagande flugorna bakom mig fick mig att fortsätta springa. Milen avverkades precis som sist på 1 h och 3 min, ingen förändring där alltså. Kom på under turen att mina inställningar i running-appen är inställda på 65 kg, därför blir siffrorna vad gäller förbränning förmodligen en aning missvisande, det är dock åtgärdat nu och det ska bli spännande att se om det blir någon större skillnad på de förbrända kalorierna. Mindre vikt innebär ju mindre brända kalorier.
 
Totalt blev det 1080 kcal in och 795 ut, dagen landar alltså på +285 kcal. Helt ok med tanke på vad jag har unnat och svullat idag. Utav allt snacks så måste ju glass vara bland det bästa. Kan ju nästan säga att det var värt det.
 
 


Kommentarer
Nova

Sv: Precis. Ibland bjuder de också på vegan-vänliga men onyttiga saker, som jag inte kan tacka nej till, eftersom de har tänkt på mig när de köpte det...

Lyckades låta bli att hetsa och åt soyghurt till frukost istället, det var så himla värt :))

2013-07-30 @ 10:26:54
URL: http://countingthestars.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Skinspiration

Nothing tastes as good as skinny feels.

RSS 2.0