Desperat försök att trampa vattnet

Jag kommer så inte överleva den här helgen. Till att börja med så blev det absolut ingen fasta. Vad trodde jag egentligen? Äpple, bär, yoghurt och dessutom ett frukostknäcke med makrill. Som kryddning på det hela så drog pappa till med  en riktig gourmetmiddag. Hela familjen som myser ute på altanen i sommarsolen - det kan jag ju inte tacka nej till. Färsk, grillad tonfisk och lax, egenskalade räkor, sallad och sås gjord på turkisk yoghurt, vitlök, citronsaft och citronpeppar. (De andra festade på aioli (och baugette), jag körde på en smalvariant tack och lov.) 1000 kcal in alltså. Ja ni får skratta. Det ver en himla tur att jag för en gång skull bestämde mig för att träna på morgonen, då hade jag tid till att även ta en prom nu på kvällen och har där med bränt bort dagens kalorier. Så pjåkig är jag alltså inte.
 
Imorgon är jag bortbjuden på middag, igen. Jag säger ju det - jag kommer  inte överleva det här. I alla fall inte utan att behöva rulla fram i resten utav mitt liv.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Skinspiration

Nothing tastes as good as skinny feels.

RSS 2.0