Dagens svammel

Det blev en prom. Notera; inte ens en PW. 1 h och 45 min tog det att få 560 kcal brända, men med tanke på dagens hemska intag så var det behövligt. Snacka om att vara sämst på att uppskatta. Jag som trodde att denna dag skulle bli bra i matväg, men icke;
 
1 keso med cachewnötter, ananas, papaya och apelsin
2 frukostknäcke
1 stekt ägg
1 äpple
2 dl naturell yoghurt
2 dl jordgubbsyoghurt
1,5 portion kycklingwook (ca 200 g allt som allt?)
 
Ungefär 1000 kcal in - ingen fasta här med andra ord. Det gör mig så grymt irriterad att jag verkar ha någon spärr vid 1000 kcal, att min kropp alltså verkligen, verkligen kräver dessa 1000 kcal varje dag. Det är klart att kroppen alltid kräver mat, men när jag bläddrar igenom kaloriappen så ser jag att nästan alla dagar har ett matintag på 1000 kcal, att jag ligger väldigt jämt.
 
Eftersom att jag varit uppe på benen och spatserat hela dagen så vet jag att jag har förbränt en hel del energi, har dock ingen som helst uppfattning om exakt hur mycket. För att vara på den säkra sidan så räknar jag med att jag har förbrukade kalorier på omkring 900, så dagen landar alltså på måttliga 100 kcal. Magen är fortfarande lite svullen efter min tjockismiddag, dvs wooken, det positiva är ju att just wook ändå är väldigt kalorisnålt. Har både wookgrönsaker och linser hemma och sitter redan och försöker bestämma mig för vad utav det jag ska äta imorgon. Mat hela tiden, haha! Men nu blir det dusch och sedan sängen.
 
Och såklart lite thinspo
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Skinspiration

Nothing tastes as good as skinny feels.

RSS 2.0