Dagens 3

Vaknade upp med en fortfarande något svullen mage från gårdagens matintag. Överkroppen som jag i vanliga fall brukar vara rätt nöjd med som nyvaken, då magen är tom och fin. Idag känner vi oss alltså lika extra tjocka, jippi. Tog min morgonpromenad och utförde stallrutiner, i regnet. Har nu dragit av mig alla våta kläder och krypit så långt ner i min pyjamas jag kan komma. Just idag ska jag svälta mig själv. Nästan 21 timmar kvar tills jag kommer att äta igen. Hallelujah.
 
Var förresten uppe och yrade igår natt. Varför vet jag inte. Jag vet att katten ville in, så jag gick upp och släppte in henne. Om det var i samma veva har jag ingen aning om. Jag minns att jag måde illa, extremt illa. Som när man vaknar upp dagen efter och är så bakis att det första du måste göra är att springa och huka över toaletten. Så illa. Tror det berodde på hunger, men vad vet jag. Det måste hur som helst ha släpt efter ett tag, för någon gång gick jag tillbaka till sängen och somnade om.
 
Igår kväll när jag var ute på PW så var jag påväg att dra på mig världens hjärtattack. Lunkandes i min egna värld med musik i öronen och kryper helt plötsligt en jägare fram ur buskarna. "Kvällsrunda som vanligt? Jag brukar ju se dig här rätt ofta." Jag som alltid trott att jag varit helt utesluten från civilisationen när jag rört mig i de områdena, men nej då, här har vi blivit iakttagna i smyg. Jag som alltid gäspat åt blodiga skräckfilmer där maskerade massmördare springer runt och jagar folk med motorsåg, men det här gjorde mig på riktigt mörkrädd.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Skinspiration

Nothing tastes as good as skinny feels.

RSS 2.0