Även när jag verkar stark så är jag svag

Det blev ingen kina trots allt, men kan inte vi komma till kinan så får kinan komma till oss. Till middag serverade pappa wookad kyckling med svart bön-sås och grönsaker. Det negativa med att äta hemma är att risken för småätning/överätning är mycket större än när man äter på restaurang (U don't say!?) och de dagar du gått utan mat och sedan blir ett bottenlöst hål så fort du stoppar i dig något är extremt jobbiga.
 
2 portioner kyckling med grönsaker och wooksås
1 äpple
1 skål med blåbär, hallon och en skvätt yoghurt
Prom 145 min
285 kcal in, 595 ut
-310 kcal

Det var det som krävdes för att få mig någorlunda nöjd och tillräckligt kontrollerad för att få stopp på ätandet nu på söndagskvällen. Tack pch lov så har jag promenaret och promenaret idag, det är det jag sysselsätter mig med under dagarna nu när jag inte har något liv och där med ingenting bättre för mig.
 
Känner dock att jag nu, eller i alla fall idag, var full av energi och egentligen ville öka tempot lite. Halsen säger dock emot. Hatar att inte få göra det jag vill, hatar att behöva ge vika för en sådan fånig sak, hatar att känna mig svag. Fan förkylning, ta dig.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Skinspiration

Nothing tastes as good as skinny feels.

RSS 2.0