34,5 timme

Efter 34,5 timmes fasta blev det äntligen dax för en skål yoghurt, 1/2 äpple, 1 banan, psylliumfrön och ett stekt ägg. 300 kcal senare och magen är mätt och glad. Ska försöka hålla igen lite idag, en överätning inskaffar sig ju så himla lätt såhär efter en liten fasta.
 
Visst, 34,5 är väl ingen siffra att skryta om, men fasta är verkligen ingenting för mig. Igår eftermiddag låg vilopulsen på 45, imorse när jag vaknade var den uppe på 75 och är fortfarande något hög trots frukost. Min normala vilopuls ligger på 60, alla dessa drastiska skiftningar är läskiga. Nu ska jag ändå göra mig iordning för morgonprom, ttyl.
 
.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Skinspiration

Nothing tastes as good as skinny feels.

RSS 2.0