Fucka upp

Så han flippade ur och lackade sönder på mig när någon berättade för honom att jag rökte här om dagen. Rökte. En cigarett. Han sa att han inte kan vara tillsammans med en rökare, med andra ord att han skulle göra slut om jag fortsatte.
 
Stackaren.. Vad gör han om han får reda på min alkoholkonsumtion? Drogerna? Och justja, periodvis så svälter jag ju bara mig själv också, och kör fingrarna i halsen tills jag börjar blöda när jag ätit för mycket.
 
Men det är sorgligt när jag inser hur djupt jag satt mig själv i skiten. Han betyder för mycket. I slutändan är det jag som kommer lida mest om jag fuckar upp.


Kommentarer
Daniella 🌙

Fattar inte hur han kan acceptera droger men inte en cigarett?

2013-12-23 @ 04:36:11
URL: http://vapenbroder.blogg.se/
Daniella 🌙

aha jag missuppfattade :) förlåt

2013-12-23 @ 04:38:41
URL: http://vapenbroder.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Skinspiration

Nothing tastes as good as skinny feels.

RSS 2.0