Varför ta saker med en nypa salt?

Tonfisksallad
Fruktsallad
Honungsyoghurt med hallonsylt och psylliumfrön
Citruskesella
Köttbullar
Tacos på köttfärs, romansallad, tomat, lök, guacamole och gräddfil
Prom 190 minuter
1350 kcal in, 660 ut
+690 kcal
 
Kalorierna skenade iväg idag trots allt. Köttbullar, köttfärs och guacamole är väl inte det bästa att äta under en "low calorie diet" så att säga.
 
Men ändå, om varje dag var som denna så kommer jag ändå väga runt 49,3 kg om 5 veckor. Just nu tycker jag faktiskt om Myfitnesspal och dess 5 veckors spåförmåga. Att faktiskt leva i ett paradis där jag kan unna mig såhär, och ändå komma ner under 50 kg - det är ju inte helt fel.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Skinspiration

Nothing tastes as good as skinny feels.

RSS 2.0