Vardagslyx

Känner mig fylld av skräp och skit efter de senaste dagarnas svulland. Jag går runt med känslan av att konstgjorda ämnen flyter runt i blodådrorna, en känsla som får mig att vilja försvinna från min egna kropp. Men det går ju inte.
 
En detox skulle sitta fint just nu, eller egentligen helst en fasta, men kosten på senaste tiden har varit så ofantligt dålig att det är på tiden jag får någon stabil ordning. Dagens matintag har därför, utöver en smoothie på bl.a. turkisk yoghurt, varit frukt. Ananas, mango, honungsmelon, äpple och vinbär. Mums.
 
Nu blir det stallet för första gången på 3 veckor. Lukten av spån, ljudet av hö som tuggas och en massa kalorier som bränns. Underbart.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Skinspiration

Nothing tastes as good as skinny feels.

RSS 2.0