Vad trodde jag egentligen

Denna dag har endast varit ytterligare ett stort, fett skämt. Har nog inte ätit såhär mycket på flera månader.
 
Kan inte riktigt bestämma mig om jag ska sova någon timme eller påbörja ett ordentligt försök att dränka min ångest. I väntan på att folk ska bli lite fulla och avspända uppe i baren så ligger jag hemma i soffan, trött som ett as och lite hångelsugen. Var och checkade läget vid volleybollplan efter jobbet - många snygga killar och sexiga överkroppar. Mums.


Kommentarer
Nova

Sv: Åh, eller hur. <3 Nä, det är helger och all dess mat, socialt umgänge och whatnot. Som sagt, gör man misstag kan man alltid ta nya tag dagen efter. <3

2013-08-03 @ 19:04:18
URL: http://countingthestars.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Skinspiration

Nothing tastes as good as skinny feels.

RSS 2.0