Tyvärr så finns det inte alkolås på bloggar

Jag fick dressing på salladen i alla fall. Eller ruccolasås, rättare sagt. Det sköljer vi bort med 1 glas vin och 3 drinkar. Såja, den ångesten puts väck för ett par timmar.
 
Natt-/fyllekäkssuget sitter nu i vid hemkomsten och jag försöker lindra det genom att knapra på ett äpple. Det innebär att jag lyckas sleva i mig mat för 840 kcal också lite alkohol för 740 kcal på det. (Ja, jag räknade kalorierna i alkoholen för en gång skull!) 1580 kcal in och 420 ut gör att dagens landar på 1160 kcal. Tycker inte att det är allt för illa pinkat med tanke på kvällens goda. Jag hoppas bara att jag räknat rätt.
 
Jag och ex-bästis inledde kvällen ensamma, när det blev dags för efterrättsdrinkar vid uteserveringens soffor och infravärme så fick vi dock sällskap av ex-bästis syster, kille och killens bästis. Det sägs att personer i din närhet blir omkring 25% snyggare när du är alkoholpåverkad, i sådanna fall så måste killens bästis vara rätt snygg i den nyktra vardagen för OMFG - Skulle. Inte. Banga. Tydligen så har han någon fling med en nära kompis till ex-bästis. Jo men hon kan leva lyckligt i alla fall.
 
Imorgon vankas födelsedagsfirande med en sista släktträff och sedan avslutas kvällen med en sista gemensam familjemiddag. Be en bön för mig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Skinspiration

Nothing tastes as good as skinny feels.

RSS 2.0