Som när dimman från rökmaskinen förblindar dig

Billig öl, bra musik och en massa fulla människor. Eftersom att jag är kapabel att skriva ihop ett sådant fint inlägg som detta så innebär det att jag inte är så fasligt full, men nog har jag gått löst ikväll. Gått löst för att vara mig. Skit samma att killarna i baren blir förvånade över min ålder, för jo - medelåldern bland festens deltagare må vara 7 år äldre än mig, skit samma att jag känner ca 2 % av festens deltagare och skit samma att jag egentligen inte tycker om öl. Ikväll har jag dansat tills benen värker, sjungit tills rösten inte längre står ut och ögonflirtat med fler killar än vad jag gjort totalt i hela mitt liv. Aldrig tidigare har så många killar kommit fram och sagt hur snygg jag är på en och samma kväll.
 
Tyvärr blev det inget hångel ikväll. Regel numero uno om du vill få till det med Skinnie; Dyk inte upp från ingenstans och börja jucka mot mitt arsle. Punkt. Kvällen bjöd dock på en hel del killar med lite stake och schysta dansmoves, men några hångelobjekt var de då inte. Jag är visst ganska kräsen, har jag hört.
 
Förresten! Vem tror ni inte var "the big boss" för hela kalas, om inte mitt gamla 10 år äldre gamla ragg från i höstas. Tack vet jag äldre killar, det blir inte någon sådan där pinsam tystnad när man plötsligt stöter på varandra efter ett par månader. Han var trevlig, glad och sjukt-jävla-cp-snygg. Jag hade precis raggat upp ett par nya kompisar, eller kompisar till en kompis rättare sagt, när han kommer fram, kramar mig och sedan vänder sig till en utav mina nyfunna vänner och frågar om han ska förbeställa taxi hem. Jaha ja, det var det. Jag har lyckats ragga upp mitt gamla raggs nya flickvän. Det visade sig sedan att det inte var hans flickvän, utan hans syster. Den riktiga flickvännen var den andra kompisen jag hade hittat.
 
Fyllekäket denna gång har bestått av 1 muffins, 1 kanelbulle och 1 skål med glass och krossat digestivekex. Nu ska jag ge mig för denna gång och nu är helgen över, höll jag på att säga. Eller inte riktigt, jag hör fortfarande musiken dunka från partytältet där borta. Men dags att ge sig när festen fortfarande är hyffsat på topp, du vill inte vara sist kvar med alla fylledrägg. Nu svamlar jag och imorgon börjar allvaret igen. Peace out.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Skinspiration

Nothing tastes as good as skinny feels.

RSS 2.0