Nattuggla

En kvällsprom blev till kvällsjogg. Full av energi och kvällskylan bjöd på ett bra löpväder. 11 km på 1 timme och 15 minuter, inte för dåligt ändå. Bättre än kvällsprom. Problemet med att springa i totalt mörker är att du inte riktigt ser vart du sätter fötterna. Jag lyckas alltid göra det ofattbara. Jag trampade på en orm! Den låg ihop kringlad på marken, en svart hög och den var mjuk. Bläbläblä.

Blev lite gladare när jag upptäckte att jag ändå "bara" ligger på ca 1500 förbrukade kalorier. Det är vad mitt rekommenderade dagliga intag, dvs förbrukade kalorier, ska ligga på för en hälsosam viktnedgång. Lite komiskt. Imorgon blir det till att snåla med maten, fixa och trixa. Jag "äter på jobbet" och sedan blir det partey med flytande föda när jag kommer hem. Nu sängen och åtminstone försöka sova. Jag är fortfarande full av energi och det suger ju såhär klockan 24 när väckarklockan ringer 06.30. Hurra.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Skinspiration

Nothing tastes as good as skinny feels.

RSS 2.0