Mitt i veckan

Farmor och farfar har allt blivit stammisar hos oss nu såhär tätt inpå min resa. Jag vet inte riktigt om anledningen är att de vill ta vara på den korta tid som är kvar eller att farmor helt enkelt vill göda upp mig. Denna gång var det bullar och sockerkaka som serverades som ankomstfika. En sockerkaksbit klarar man väl utan att gå upp i vikt?
 
Sitter hur som helst i skrivande stund och väntar på mat. Funtade ett tag på att faktiskt välja någon utav pastarätterna på menyn, men så fick jag syn på tjejen som bar Stockholm Fashion Week-påsen över axeln. Smal. Fin. Det får helt enkelt bli kycklingsallad, utan ost, utan krutonger, utan dressing. Har sörplat i mig en Pink Mojito och känner redan effekt. Men strunt samma, nog blir det efterrätt allt ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Skinspiration

Nothing tastes as good as skinny feels.

RSS 2.0