Det är inte längre tillräckligt bra

Jag gav mig själv en spark i arlset och höjde tempot en aning. Blev 10,5 km på 1 h och 7 min, vilket resulterade i 550 kcal brända.
 
Ananas
Mango
Honungsmelon
Äpple
Vinbär
1,5 dl Turkisk yoghurt
2 port. tortellini
1/2 Knäckesticks
Prom 160 min
Jogg/PW 67 min
In 1230 kcal
Ut 1105 kcal
+125 kcal
 
All den här jävla maten. Jag känner mig så äcklig, så vidrig. Även fast jag tränar, även fast jag vet att maten ändå inte är tillräcklig med tanke på hur mycket jag rör på mig. Även fast resultatet är något som jag för bara 1 år sedan skulle jubla och dansa över, idag känns det så himla misslyckat. Misslyckat på det sättet att det inte är tillräckligt bra. Jag skäms.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Skinspiration

Nothing tastes as good as skinny feels.

RSS 2.0