Man mår som man förtjänar

Onsdag - Smörgås, smörgås, oboykladd, ost, choklad, crunchyflingor, smörgås, oboykladd
 
Tordag - Fasta
 
Fredag - Fasta
 
Lördag - Citronkaka, smörgås, choklad, alkohol, naturgodis, alkohol, alkohol, alkohol, donken
 
Balans i kosten? Inte det minsta. Hetsdag, 58 timmars fasta också lite mera hets och en jävla massa alkohol på det. Bilresan hem från klubben var ett helvete. Försökte tänka på saker som inte fick mig att må illa och det som fungerade bäst var hästar. Min fortfarande lite fulla hjärna försökte koncentrera sig på att rykta häst med fantasin, jag är ju verkligen knäpp. Väl hemma blev det raka vägen in i badrummet - på med duschen, av med kläder och huka över toaletten. Jävla fontän, värsta spyan på länge. Eller nej, värsta någonsin.
 
Detta inlägg blev ungefär lika äckligt som jag känner mig just nu. Man mår ju som man förtjänar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Skinspiration

Nothing tastes as good as skinny feels.

RSS 2.0