Jag vill inte mer

Jag är ett bottenlöst hål. Jag bara äter, äter, äter och äter. Sen jag anlände till Amerika för snart 2 veckor sedan har jag skippat all form av träning, levt på max 1 timmes promenad per dag.
 
Alla val visas på vågen, det vet vi. Sedan den där kvällen när mina föräldrar ställde mig mot väggen ordentligt harallt bara gått utför. Jag släppte alla spärrar för en kväll för att bevisa för mina föräldrar att jag äter, jag släppte alla spärrar vilket resulterade i att jag tappade kontrollen helt.
 
Jag har gått upp 6 kilo på 4 veckor. Japp, det är sanningen och sanningen svider. Vågen visade 61,2 kg ikväll (direkt efter hets dock). I mina ögon finns det inget värre än att se vågen passera 60 kg. Denna gång säger jag det inte bara, denna gång menar jag det. Jag måste återfå mina gamla vanor även fast jag bor i världens fetaste land.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Skinspiration

Nothing tastes as good as skinny feels.

RSS 2.0