Ett försök att fly, om så för ett ögonblick

Frukost: Ett äpple
Lunch; Tonfisksallad (Romansallad, tomat, lök, sparris, tonfisk och ägg) + tre skivor melon
2 timmars kvällsprom
260 kcal in, 400 ut.
 
Har spenderat största delen av dagen i sängen. Petat på Ipaden och sovit. Inte för att jag är trött, utan snarare uttråkad. Och för att det är skönt, skönt att bara koppla av allt för en stund. Kunna slut bry sig. Mamma klagar direkt på att jag sover.
 
Imorgon blir det till att träffa doktorn på morgonen och om dagen bjuder på fint väder så blir det där efter en prom ner till stranden samt lite bärplock. Hon har nog rätt trots allt, jag kanske gör bäst i att aktivera hjärnan lite. Jag kan ju åtminstone försöka.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Skinspiration

Nothing tastes as good as skinny feels.

RSS 2.0