Dansa i stormen

Bakade muffins i väntan på middag. Har tryckt i mig smet, smet för en hel muffins. Kan ju inte springa till lillebror och be om smakråd mitt framför ögonen på mina dygnet-runt-inspekterande föräldrar. Ska jag baka så får jag smaka av min egen smet.
 
Ikväll blir det grill, kyckling med potatis i ugn, god sallad, tzatziki och mangoraja. Till efterrätt blir det fruktsallad med grädde och glass, förmodligen lite muffins, kanelbullar och chokladtäckta digestivekex på det också. Jag vill varna känsliga läsare för att det ikväll kan uppstå en överätning. Jag gör ju allt för att visa mina föräldrar att jag äter. Det här blev en storm alldeles för stark för att kunna dansa i, så jag får helt enkelt vänta tills den passerat.
 


Kommentarer
Mood

Åh nej vad smal och fin kropp :(

2013-08-03 @ 09:42:10
URL: http://haelsa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Skinspiration

Nothing tastes as good as skinny feels.

RSS 2.0