Alla dessa cravings

När jag tidigare förklarade min längtan efter chokladbollar så hade jag ingen aning om vad jag hade att vänta mig. Sötsuget äter upp mig innifrån. Det är hemskt. Jag blir galen.
 
Jag är själv hemma, vilket innebär att jag kan äta, överäta och hetsäta 1000 gånger om, om jag så skulle vilja. Mackor med smör och ost, kanelbullar, pannkakor och våfflor med farmors hallonsylt men mest av allt så vill jag ha choklad. Glass med chokladsås, grädde med oboy, chokladbollar. Har redan ätit en tonfisksallad och på det tryckt i mig fruktsallad. Apelsin, plommon, nektarin, mängder med melon och tonvis med äpple. När tar det stopp? När är kroppen nöjd och glad? Även om jag faktiskt skulle trycka i mig pannkakor, bullar, oboy och chokladbollar så skulle jag ändå bara hänga gråtandes över toaletten 10 minuter senare. Jag är tamigfan aldrig nöjd och glad.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Skinspiration

Nothing tastes as good as skinny feels.

RSS 2.0